خلاصه مطلب، معرفی شركت، خدمات و محصول

 

 

خلاصه مطلب (Summary) : چون اين بخش اولين قسمتی است كه خوانده می شود، پیشنهاد می شود آخر از همه نوشته شود تا تسلط كافی بر موضوع داشته باشيد و در 2 صفحه به صورت خلاصه بیان شود. باید بتوانید به مواردي نظير : محصول شما چیست؟ ارزش پيشنهادی، مشكل و راه حل، مشتریتان، target market ، آینده این بازار و صنعت، معرفی تيم، تصميمات و دستاوردهای احتمالی آينده، بپردازيد. اگر به دنبال جذب سرمایه هستید این بخش باید شامل خلاصه برنامه مالی، مبلغ درخواستی شما، نحوه استفاده از این پول و هزینه هایتان نیز باشد.

 

در بخش معرفی فعالیت شرکت (General Company Description) ، شما می توانید چشم انداز، ماموریت، هدف، مشکلی که حل می کنید، مشتریان، شرح صنعت، تحلیل رقبا و … را خیلی خلاصه عنوان کنید. در ادامه مطالب، تمام این سرفصل ها با جزئیات توضیح داده می شوند.

 

 

خدمات و محصولات: (Product and Services) ، محصول یا خدمت خود را با جزئیات توضیح دهید. این بخش شامل بخش فنی، قیمت گذاری، تصاویر و امتیازات ویژه ای که محصول شما نسبت به سایر رقبا دارد، خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *